Klachtenprocedure
Bij Vriendjeskring doen we elke dag ons uiterste best om verantwoorde en kwalitatieve opvang te bieden. Heeft u een meningsverschil of een klacht? Bespreek deze dan allereerst met de direct betrokkenen, de pedagogisch medewerker of de locatiemanager. Vaak biedt een eerlijk gesprek al een oplossing. Ook, als u juist uw tevredenheid wilt uitspreken in de vorm van een compliment, horen we dat graag.
​
Bij ongenoegen omtrent organisatorische onderwerpen, of wanneer het gesprek met een pedagogisch medewerker/de locatiemanager niet tot een bevredigende oplossing heeft geleid, kunnen ouders bij één van de houders terecht.
​
Elke klacht of uiting van ongenoegen dient schriftelijk ingediend te worden via info@vriendjeskringkinderopvang.nl
Kom u er echt niet uit met onze organisatie, dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Kinderopvang, waar Vriendjeskring bij aangesloten is. Op hun website vindt u de procedure.
​​
​